Telefon: 502-653-707 biuro@strony-www.net.pl

Od tego zależy wysoka pozycja każdego serwisu www

Od tego zależy wysoka pozycja każdego serwisu www

Oczywiście optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek przed jej promowaniem jest głównym i najważniejszym punktem prac nad zasobami strony.

Ponieważ promowanie witryny poprzez zakup linków bez optymalizacji nie będzie miało żadnego wpływu na pozycjonowanie, a w niektórych przypadkach nawet odwrotnie, może zaszkodzić witrynie i obniżyć jej frekwencję.

Jak zrobić wewnętrzną optymalizację witryny i jak sprawdzić, czy twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania?

Duplikaty stron – największy wróg SEO

Czasami niektóre CMS (silniki witryn) tworzą wiele wersji jednej strony, które są dostępne pod wieloma adresami URL. Solidna optymalizacja stron internetowych nie dopuszcza do takiego stanu.

Możesz to sprawdzić sam, po prostu dodaj do paska adresu przeglądarki po ukośniku index.php lub index.html. Jeśli strona otworzy się pod tym adresem i nie zgłosi błędu 404, oznacza to, że witryna ma duplikaty, które należy wyeliminować. Pozycjonowanie i optymalizacja wyklucza istnienie powielonej adresacji tego samego contentu.

Aby wyeliminować duble, należy wykonać przekierowanie serwera 301. To polecenie wyjaśnia wyszukiwarce, że strony, z których dokonano przekierowania, zostały przeniesione na inny adres. W ten sposób przyklejamy te same strony do jednej, która spełnia wymagania Google.

Tagi witryny – hierarchia ważności treści

Po opracowaniu semantycznego rdzenia witryny należy zoptymalizować meta-tagi. Umieścić znaczniki H1 – H6. Określić znaczniki alt do obrazów. Znacznik Alt jest bardzo ważny, ponieważ wyszukiwarki jeszcze nie nauczyły się rozumieć, co znajduje się w obrazie, innymi słowy, nie wiedzą, co to jest obraz, obraz lub schemat. Każdy obraz musi mieć nazwę, czyli alternatywny tekst, który jest wskazany w znaczniku Alt. Jest to konieczne, aby zwiększyć ruch do witryny podczas wyszukiwania użytkowników według obrazów. Być może osoba, szukając obrazu, nie będzie docelowym klientem, ale otrzymasz dodatkowy ruch, a wraz z nim dobre czynniki behawioralne, które zwracają uwagę robotów Google. Znacznik jest niepozorny, ale optymalizacja i pozycjonowanie opiera się często na drobnych rzeczach.

Mapa strony – sitemap.xml

Jeśli twoja witryna nie zawiera automatycznie generowanej mapy witryny, musimy to zrobić w trybie pilnym. Mapa witryny zawiera listę wszystkich adresów stron witryny, które informują wyszukiwarki, że robot musi je indeksować. Sprawdź teraz, czy jest na twojej stronie. Jeśli nie, możesz zrobić mapę witryny za pomocą usługi bezpłatnej usługi online.

Plik: robots.txt – blokada zbędnych elementów

Ten plik informuje, które strony nie muszą być indeksowane przez wyszukiwarki. Na przykład strony zwrotne, drukowanie, rejestracja, kosz lub wyszukiwanie w witrynie. Ogólnie rzecz biorąc, w tym pliku należy zamknąć wejście, aby strony, które nie zawierają użytecznych i niezbędnych informacji nie były indeksowane i udostępniane dla użytkownika w wynikach wyszukiwania.

SEO copywriting – profesjonalny content to podstawa

Wszyscy chcący zoptymalizować witrynę muszą również zoptymalizować teksty. Teksty SEO są niezbędne, aby twoja strona znalazła kluczowe zapytania, a jak wiemy, jest ich wiele. Napisanie osobnego artykułu dla każdego zapytania jest poprawnym działaniem z punktu widzenia SEO i optymalizacji. Teksty muszą być unikalne. To znaczy nigdzie dotąd niepublikowane.

Linkowanie – buduj autorytet witryny

Linkowanie to połączenie stron witryny za pomocą linków. Ten zestaw linków wyzwala pozytywny stosunek wyszukiwarek do witryny. Linkowanie zewnętrzna to linki do innych stron. A wewnętrzna to linki, które są umieszczone z jednej strony witryny na drugą. Oba te typy są niezwykle ważne dla optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek. Aby dokonać właściwego linkowania in situ, należy dokładnie znać schematy. Dopiero potem rozpocząć pracę nad wewnętrzną optymalizacją.